2 dagar till Jul.....

Så nu är det bara 2 dagar kvar tills det är julafton :) Lite julkänsla har man iaf, men den mest julkänslan försvann med snön :/
Men jag hoppas fortfarande på snö lagom till jul :D

Så idag blir det att fara till stan och kolla lite med Lillan och gubben :P Han skulle ändå in med sin klocka som han nyss fått, som länkarna håller på att lossna typ.... Lite tråkigt för den var ju rätt dyr, då tycker man att den ska hålla ihop.
Ja vi ska ju åka så fort Tindra har vaknat, hon ligger och sussar än. Och själv har man varit vaken 1 timme ungefär. :)
Sen får man ju se vad som händer ikväll. Antingen blir det att vara hemma och mysa eller så blir det att vara med Emma. Vet inte än men de lutar att vara med Emma faktiskt.
För man hinner ju mysa och så nu medan han är ledig hela veckan =) Så de finns tid till sånt också ;)

image45


Nå om man skulle gå och se om Lillan har vaknar så man kommer iväg nångång, för de lär ju vara folk på stan de kan jag då lugnt lova ;P

Min lilla tjej, lika glad som alltid :)
image46

Nu mera när hon ligger och pratar använder hon orden Da-Da en massa (: Är så roligt att höra henne. :)

Hej så länge.....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud vad jag längtar tills ni kommer har handlat lite julklappar åt lillan!
Pussar till er alla!

Postat av: Broor

du var bara tvungen o ta med bilden på mig också? :P

2007-12-22 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback