Dan före....

Så nu är de dan för julafton :) Känns rätt skönt och så fick man lite snö idag också :P De gav lite mer julkänsla iaf....

Så imorgon på morgonen blir det att kliva upp tidigt för att hinna duscha och göra mig själv klar och sedan packa alla Tindras saker, men de är mest hennes mat som är kvar att packa ner. De andra gjorde jag klart ikväll :)
Sen bär det av till björks och sen till g-stan och sedan till Happis.....
Men innan vi åker nånstans så ska vi hinna öppna julklappar här hemma också. Blir en mysig jul =)

Tindra när hon sitter själv i sin nya stol, min duktiga tjej :)
image47

Annars har man inte alls gjort så mycket idag tagit det lugnt och varit och gjort lite ärenden bara.
Så nu inväntar man bara julen så är allt som det ska :)

Ska gå och lägga mig med mina 2 älsklingar i sängen nu <3

Hinner nog inte skriva nå imorgon så jag önskar er nu en God Jul!! :D

Kommentarer
Postat av: Karolina

Snart kommer ni, broor! :D

2007-12-23 @ 21:38:43
Postat av: Lotta

Åhh hoppas julen blev lika mysig som den var planerad.. :-) Tyckte tindra om att öppna julklappar? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback