Fort....

Huvva vad december går fort de var redan 3:e advent igår och idag är det en vecka kvar till det är Julafton :)

Och på Julafton blir det att äta julfrukost hos Emelie, Alex och Vilma. Och då skulle även deras föräldrar komma. Så de blir trevligt och inte alls så mycket flängande runt för att hinna hälsa på alla. Och efter det blir det att åka upp till Haparanda till mamma & pappa och fira jul där på kvällen, de blir att stanna där nån dag också iaf =)
Så man ska ju hinna träffa Lotta också hoppas jag verkligen på, var ju ett bra tag sen man träffade henne, Ja, ungefär ett år sen nästan.....
 
Lillan 5 månader gammal.
image25

Känns skönt att man är färdig med alla julklappar, ja förutom en som ska komma i veckan men förutom de så är de klart :) Ja plus att jag kommer att hjälpa Christoffer med de han ska köpa, så att det ser lite ordentligt ut ;) för som många vet så är han inte världens bästa på att slå in saker :D hihi

Nu ligger lillan i sin stol och gungar, så man ska väl se lite tv och sen vänta på att Karro slutar och kommer hem så man får gå dit och fixa till hennes gran. Som tydligen ser förjävlig ut, hon sa att hon får ångest när hon kollar på den :P men de ska man kunna fixa till rätt snabbt.
För här hemma måste det diskas och göras mat till min söt kommer hem :D Ja men de beror på vad det blir att äta.

Ibland blir man så arg och ledsen för att man just inte verkar betyda lika mycket.... men som med allt annat så får det konsekvenser. Och jag har då redan bestämt mig vart jag inte ska hälsa på när vi åker upp iaf. De är en sak som är säker....

Tindra med hatten på i mormors famn :)
image26

Såja de får bli allt för den här gången, men de blir väl att skriva mer under veckan...... :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vi måste verkligen träffas! :-) Åhh älskar bilden med den rosa hatten på, så söt.. :-) Karro borde lägga upp bild på hennes gran tycker jag nog. ;-) Kram

Postat av: Karolina

Tack för hjälpen med granen brooor :P
Hade fet ångest igår morse när jag såg helvetet :P

2007-12-18 @ 13:04:59
URL: http://cruz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback