Gott Nytt År!!

Så var det sista dagen på de här året, känns rätt skönt att få börja på ett nytt år.
Men de har hänt bra saker de här året, för min lilla tjej föddes och det var den lyckligaste dagen i mitt liv <3

Jag har nog allt man kan önska, en liten tjej som är underbar och en kille som också är underbar :) Och min familj och mina vänner såklart =)
   

Och som nyårs mat har tindra ätit gröt med äppel och päron pure till och när Christoffer ger henne mat så ser det ut så här ;D
image51

Och så här :P
image53
Alltid lika duktig han, men han är dock inte så van vid de så han får öva sig mera ;) Men de gör inge älskar han för de <3

     

Gott Nytt år på er alla!!
Så syns vi när vi syns och hörs ;)

Och just de..... Måste ju bara tillägga att jag äntligen fick träffa Lotta en sväng och de var kul,  var så himla längesen :) De gjorde min dag ska ni veta =)
Får blir bättre nästa gång du kommer upp ;D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott nytt år! Så sött när hon äter med hela ansiktet. ;-) stor kram

2007-12-31 @ 19:12:16
Postat av: Karolina

gott nytt år brooor! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback