Julklappar...

Idag har vi varit och köpt julklappar åt Tindra. =) 
Vi själva köpte en ny bilbarnstol åt henne, för de behövdes verkligen :)

Här är en bild på den:  Och av farmor fick hon en gåstol:    
     
             

Annars har man inte alls gjort mycket idag plockat i lite i saker och vattnat blommorna =)
(som jag alltid glömmer att göra för övrigt) ;D
Sen var man till g-stads konditori med Karro och åt en kyckling macka och pratade lite och sen kom även Emma och surrade lite.

Sen var det bara att gå hem och vänta på att Christoffer skulle komma hem så man fick åka till barnenshus. Och när man kom hem satte jag mig och försökte få ihop gåstolen, de var inte så lätt för instruktionerna var skrivna så konstigt :P Men de gick efter ett tag iaf och Tindra gillade den när den lät och så fanns de en massa knappar att banka på :D

image42

Här är hon i full gång och leka med den.
image43

Men dock så vägrar hon gå i den, tror inte att hon har fattat att den går att flytta än. =)
Hon står bara och lutar på en fot för hon är lite kort för den, fast den är på lägsta höjden. Men de kommer säkert såsmåningom :)

Hon har fått min gammal mobiltelefon att leka med :)
image44


Nå om man skulle gå och mysa med lillan och gubben min ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

vad fin gåstol och bilbarnstol ni har köpt/fått :)

Postat av: Lotta

En lycklig liten prinsessa hon verkar vara, men det är klart meed en sån underbar mamma som du är! :-) kram

2007-12-21 @ 10:28:10
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Karolina

Hehe, brooor. Hon börjar nog snart springa i gåstolen ;)

2007-12-21 @ 21:33:28
URL: http://cruz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback