Såja.....

Så om man skulle skriva lite här också =)

Helgen vart väldigt bra och kul hade man också och de var väl huvudsaken ;P
Var en massa folk som kom på förfesten och många av dom följde med ut också :) Men de vart en tidigt kväll men de gjorde absolut ingenting, för jag fick en sak som fyllde hålet i mitt hjärta <3

Mina 2 älsklingar <3
image23

Ja vad ska man annars säga än att jag känner stor lycka nu =)

Och nu har man börjat kliva upp tidigare, klev upp strax efter 9 i morse och tränade och hann duscha innan Tindra vaknade och skulle äta :) Rätt så skönt att komma upp tidigare och komma igång med träningen igen :)

Nåja men nu har jag lite att göra, eller måste göra nå så jag inte blir uttråkad tills sötisen kommer hem =)  Så jag får väl hitta på att göra och slita mig härifrån.....

Tindra äter gröt :)
image24

Hejs tills nästa gång =)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Gick det bra o spela wii förresten? :D

Postat av: Lotta

Vad kul att du hade en lyckad helg! :-)

2007-12-14 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback