Lillan <3

Som säkert alla vet så har jag fått min bebis för 7 veckor sen. =)

Känns som att det var igår vi var på bb och fick hålla henne för första gången, tiden går så snabbt snart är hon 2 månader också...
Jag tror inte att man kunde få en gladare bebis än vad vi fick, hon skriker nästan aldrig bara när det är akut att få mat ;P Men vem gör inte de.
Världens finaste tjej <3 Sover hela nätterna och de är skönt. Och växer så det knakar gör hon.

Nu är vi uppe i happis hos mamma & pappa och det är jätte skönt så lugnt och så har vi världens bästa barnvakt här, som mer är gärna är med lillan =)
Vi passade på att åka upp medan Christoffer har semester kvar och när mamma inte jobbar så är de kul att få vara här. =)

Och Tindra har nu fått alla sina namn bestämda så nu heter hon : Tindra Maria Isabella Flygel.
Dopet blir senare i september!


Nu ska jag återgå till soffan där mina 2 älsklingar sitter och ser tv <3

image2


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon är så fin och jag förstår att du måste vara stolt.. :-) Ser framemot att få träffa henne nångång.. :) Hoppas du uppdaterar dig oftare.. :) Kram

Postat av: Moster

min favvobebis! :D

2007-08-26 @ 12:22:36
URL: http://cruz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback