5 Månader...

För en vecka sen blev Tindra 5 månder gammal :) Hon börjar bli såå stor.....

Och i söndags var de farsdag så vi åkte till Sture och åt middag, han bjöd på palt och glass till efterrätt =) Och så fick man träffa Tindras kusin Vilma och och hon börjar också bli stor :P


Här är en bild när Tindra och Vilma ligger och busar på golvet :) Så söta....image10

Och på Lottas önskan så lägger jag upp lite mera bilder på Tindra <3

Tog lite bilder när Tindra äter :

Här håller hon flaskan själv
image11

Och här äter hon morotspure ;)
image12


Mammas gullunge :)
image14

 Ja nu kommer jag inte på så mycket att skriva, förutom att det äntligen ligger snö på backen :D Hoppar typ av glädje så fort det snöar :P

Men jag ska avsluta med en bild på Tindra i sin nya vagn =)
image13

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, vilka snygga miner hon gör på vissa av korten :D Hon måste ha det efter mig ;)

Postat av: Lotta

Tack.. :-D Hon är så underbart söt, och så stora uttrycksfulla ögon, tycker hon är så lik dej.. :-) Hoppas du uppdaterar dig lite oftare.. :-) Kram

2007-11-17 @ 17:14:10
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Ajust ja, du fyller juh 20 snart! Haha tanken på attd u har en bebis men inet får fara till bolaget ännu är rätt skojsig. ;) Tycker det e dags å uppdatera dig med lite nya bilder.. :)

2007-12-02 @ 18:30:15
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: mormor

Herre gud va hon är söt våran gullunge!!
Läntar till torsdag!!!

2007-12-03 @ 08:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback