De här är bara början....

Allt är början på någonting nytt...
Och de stämmer ju, vad man är gör så är det början på någonting men om de är en bra början eller dålig veta man aldrig hur det blir förrän senare.
Tror ni på att folk kan förändras?
Eller att dom i grund och botten alltid kommer vara den samma?
Jag tror att folk kan förändras.
Frågan är om du tror de?
Eller har du din bild och sen tror så innerligt att den aldrig kommer förändras?

Lite djuphet från mig, lite tankar som jag funderar på....

Nåja vad har hänt under helgen...
Fredag tog jag Tindra till dagis som sagt kring 9 och då var dom redan på väg ut, så de var helt okej hon vinkade bara åt mig när jag gick iväg :)
Sen skulle jag hem för att städa fast såklart så funkar inte dammsugaren än heller :/ De är riktigt typiskt....
Så de vart bara att hänga upp mera pynt och städa toan och köket istället. Sen gick jag över till Karro och då kom mormor dit och hälsade på, sen gick vi över till mig för mormor hade med sig min födelsedags present i form av en jätte fin höstol, tar bild på den sedan. :)
Och lite pengar såklart, alltid trevligt de.
Bjöd på kaffe och lite fika gjorde jag också innan hon skulle åka vidare och vi skulle åka till storheden för att handla julklappar och någonting gott till middag.
Hittade nån julklapp iaf och grejer till granen så de skulle gå att pynta den också. Köpte även såna där grejer till benen till min säng, så den inte ska glida isär.
Men dock så glömde jag de jag verkligen skulle köpa i julklapp åt Tindra :P Glömsk som jag är. Men de tänkte jag fixa i veckan efter jag lämnat henne på dagis och de är på morgonen så får väl se om jag får med mig nån den tiden :D
Då ska jag även passa på att köpa dom sista julklapparna som jag redan vet exakt vad jag ska köpa. Så de kommer gå fort när jag väl kommer dit.
Vi var även på "apoteket" och handlade lite grejer till lördagen :P
Ja hela den resan tog från kl 15 till efter 18, vi var nog in på nästan alla affärer på storheden för att kolla på grejer :P Karro var lite småless på mig och fick ont i fötterna :) Sorry broor! ;)
Väl hemkommer så lagade vi middag och åt massa onyttigt till Idol finalen som det vart att se, ja nästan på iaf såg på annat också samtidigt =)
Vart en sen kväll den kvällen så vart lite sömn under natten ;)

   

Lördag morgon gick jag över till C för att låna dvdspelaren så man skulle kunna spela lite musik under kvällen, hann även träffa min bebis innan jag skulle hem för att tvätta :)
Som för övrigt kommer hem idag, som jag har saknat henne <3
Iaf så slängde jag in 2 maskiner och gick till Karro för att låna hennes dammsugare så jag skulle få det lite städat iaf innan de kom folk :)
Men fastnade där till jag skulle hänga upp tvätten, sen fick jag äntligen städa hemma :D
Sen efter att ha gnuggat matten ren från mina hårstrån så slängde jag upp granen med alla tillbehör till den :) Ska fota den senare idag så ska ni få se mitt underverk! :P haha
Kom sen på att jag skulle tvätta Tindras pepparkaksklännning så var tvungena att slänga in en maskin med en bart dom :) Men de gick bra och allt hann torka.
Efter att jag var klar med då så mötte jag upp Karro och gick till ica för att köpa lite smågrejer som saknades, vi gick hit efter att vart till Karro en sväng och förbi Emma och släppt ut Tussan ;)

Sen var det bara hem för att slänga sig i duschen och hinna fixa sig inna dom kom, fast de hann jag inte såklart utan hann precis ta ut handduken ur håret, så jag fick stå och sminka mig när dom satt och roade sig själva med min dator, men jag fick även killarna att fixa ljudet så vi fick musik. :D Teknisk som man är!

Ja, kvällen vart väl sådär om man ska sammafatta den, för dom som kom hade typ inge dricka så de vart slut redan innan 9 :/ Jaja men vi hade trevligt iaf, så de var helt okej.
Synd bara att min sötnos inte kunde komma <3

Efter att festen slutat redan efter 23, så åkte jag, Karro och Emma till max för att äta och gott var de, åt en kyckling sallad :) Mumsigt!
Sen gjorde jag inte så mycket mera den kvällen utan städade undan lite och fixade hem lite förstoringar som endast kostade 9 kr/st :D så jag beställde hem 13 st i storleken 20x30. Riktigt billigt var de!
Sen la jag mig för att läsa en stund sen somnade jag.

Så de var min helg de och idag kommer det bara bli lugnt i väntan på att min Tindra ska komma hem :) Så jag får pussa en massa på henne <3


Och förhoppningvis så får jag upp rullgardinen idag, så jag kan hänga upp lite finare gardiner i hennes rum :)
Men de löser sig säkert.
Ska äta någonting nu sen gå över och hänga hos Karro skulle jag tro att det blir, om hon är vaken =) Fast är hon inte de så lär hon vakna iaf :P hihi

Endast 10 dagar kvar till Tindras andra Jul.....
Mysigt!

Hörs....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tråkigt att jag inte kunde komma:s bra att du hade det trevligt iaf:) vattnet har kommit tillbaka nu så äntligen får man skrubba sig ren;) hoppas allt är bra med dig nu sötnos, ska försöka ta mig till luleå till veckan och hälsa på dig. Puss

2008-12-14 @ 12:33:43
Postat av: Mamma

Längtar till tisdag nästa vecka......

Pussar o kramar!

2008-12-15 @ 19:51:12
Postat av: therese

Vars beställde du förstoringarna ifrån ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback