En vecka...

Nu är det bara 1 veckan kvar till Jul :)
Mysigt och jag får spendera hela julen med min lilla älskling och min underbara familj uppe i byn :)
Längtar tills dess.

Fast visst saknar man något :/

Men nä, nu ska jag inte förstöra min julstämning som jag äntligen fått tillbaka :) Efter att ha slagit in en massa paket under veckan och granen är inte alls så tom under nu mera.
Ska fota granen strax men lägger upp det imorgon först för jag tänkte fota och lägga upp lite bilder på min lägenhet, de har ni inte fått se än hur det ser ut. Plus att det är julpyntat så då är den ännu finare :P
Har också lite bilder på kameran från öppet hus på Tindras dagis som dom hade igår, med fika och pepparkaks bakning. Riktigt trevligt var de!

Idag har det varit ett riktigt skit väder, inte alls sånt väder det ska vara i december och speciellt inte1 veckan innan jul. Så är det bara.
Stormar ju ute och gör de än hör jag. Jobbigt vart det att gå till och från dagis imorse. Och ännu jobbigare var det när vi var på storheden för att handla lite julklappar och sånt som var välbehövligt och saknades här hemma. Blåste dubbelt så mycket där kändes det som.
Usch man blir på dåligt humör av de här vädret också...

Mammas ängel förra året den här tiden....
    

Efter storheden så vart de att rusa till dagis för vart en aning sen men tack vare Emma och hennes pappa så vart jag inte lika sen som om jag skulle ha varit om jag varit tvungen att vänta på bussen :) Tack bebis.
Sen tog det ett tag där när Tindra tyckte att det var mycket roligare att stanna och leka istället för att gå hem :) Men sen gick vi till Karro och vart bjudna på mat och det tackar vi för!
Sen vart de att busa med trollet och en sväng på ica och sen hem med alla grejer men som tur var så följde Karro med så hon kunde bära och jag köra vagn i all slask....
Packade upp och plockade ihop sen var det sängen för lillan och jag började slå in julklappar i lite snyggare papper som vi hittade idag :p
Och har hittat jätte fina kläder åt Tindra som var på rea till och med ska beställa dom imorgon tror jag om jag får som jag vill :D
Den här vart jag helt såld på =) Och en jätte fin kjol och en tunika :)
Var den inte söt kanske?



När ska allt kännas bra?
När ska man kunna kliva upp på morgonen för att man vill inte för att man måste?
Så känns det ibland....
Jag tror jag behöver en paus från allt helt enkelt...
Men åt andra sidan när ska jag ha tid med de?!
Nåja de får bli en senare fråga har för mycket annat att tänka på nu...

De här skulle bara bli ett kort inlägg men icke hade för mycket att säga, mer än jag trodde :)
Men kommer även ett imorgon fullt med bilder och mindre text....

Avsluta för idag med en bild på den finaste jag vet och den som får mig att orka <3

Hon gör livet värt att leva <3

Kommentarer
Postat av: mma

Längtar till tisdag!

Pappa kommer så fort jag får iväg honom, vi höres bättre om tid!!!

Pussar o kramar till dig o lillan!

2008-12-18 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback