Grattis!!

Grattis till mig själv på 21 års dagen!
Och grattis Tindra på 1½ års dagen :D



Ja då var man 1 år äldre igen och tiden springer bara ifrån en, ja jag känner mig lite bitter och inte på ett jätte bra humör. Men de finns anledningar till de....

Varför kan du bara inte säga som det är utan att krångla till de, du kan inte säga sånt för du vet inte för du gav de aldrig en chans att visa sig....

Nä ska väcka min lill tjej och börja packa ihop hennes kläder så de är klart, för hon ska ju till pappa sin idag och 1 vecka framåt. Men jag kommer såklart träffa henne nån dag i veckan också då jag hämtar henne tidigare från dagis :)

Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis Sofia! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback