Över...

Då var julen över igen och dagarna rullar på som vanligt.
Vi hade en jätte mysig jul här uppe med en massa mat, paket och trevligt folk såklart då :)
Och de var såklart Tindra som fick mest julklappar, med rätt då hon är minst.
Hon fick en docka som är ungefär lika stor som henne själv och ett eget leksakskök som tydligen ska vara ganska så stort, får se sen när jag monterar upp de när vi kommer hem...
Jag och Karro är kvar här uppe än och Tindra åkte med sin pappa till Luleå tidigare idag och jag saknar henne redan såklart, är så tyst i huset nu.
Nåja men jag får ju träffa lillan på onsdag igen då hon kommer till mig och ska fira nyår med mamma!
Och stannar då till på fredag sen ska hon vara hos pappa över helgen och sedan blir veckorna som vanligt igen, med andra ord så kommer hon vara hos pappa 2 helger med 1 vecka där emellan också =)
Kommer sakna henne en massa...
Men kommer såklart att träffa henne nån dag när jag hämtar henne från dagis :)



Orkar inte en skriva i detalj vad man gjorde under jul men alla kan nog räkna ut de själv, eftersom man äter och hälsa på folk, vilket även vi har gjort.

Fick själv faktiskt bra julklappar också, jag fick en dvd spelare så jag inte behöver låna en nå mera, lite sängkläder de behövs alltid, 2 böcker, pengar då såklart men de kommer gå till att köpa mig lite nya kläder. Kan verkligen behövas var ett tag sen man köpte nytt sist... Fick även ett presentkort på Ikea fast de har jag hunnit handla upp redan :P
Hittade en massa nödvändiga saker på Ikea, ramar, lampor till fönsterna, en ny kudde åt mig och en massa annat smått och gott. Dock så fick jag betala 270 kr själv av de jag köpte men de gjorde inge, fick ju de jag behövde. :)

Jag har inte ens orkat starta datorn dom senaste dagarna, dels för att jag inte varit riktigt frisk utan haft lite krämpor och så var det faktiskt jul så då orkade jag verkligen inte :)
Därför anledningen till en så pass gles uppdatering, men blir bättre nu...
Kan väl säga att jag tog en liten Jul paus!

Vi ska på Ikea igen imorgon skulle jag tro att det blir och se om man hittar mera och sen kanske med lite tur så hinner man kanske kolla in lite kläder och se vad denna del av norrland har att bjuda på :)
Annars så får man ta sig tid att fara in till stan, eller tid är fel ordval utan ork snarare, att trängas bland folk, men de får nästan bli nån dag då Tindra är hos C så slipper man trängas med vagnen ännu....

Tindra har nu börjat sova med en nallen som hon fattat tycke för, den ska med när hon ska lägga sig och så håller hon om den när hon sover och så ska den med när man kliver upp också :) Sötnosen där <3
Saknar min bebis <3

På ett sätt har de nästan blivit att man inte ville att det skulle bli jul och de är just på grund av att de är något som saknas.... Har inte riktigt haft den hära julstämmningen i år, vet inte riktigt varför. Har dock blivit bättre med lillan som alltid är lika glad och pratar en hel massa och har lärt sig många nya ord =)
Men det är ändå något.....?
Nåja får ta tag i det sen, julen är över och nu är det nya tag som gäller till det nya året....




§ And you, do you think you that great? You are not whort the trouble, not when you acting like that.... A-- .....
Jag tänker inte slösa min kraft på dig, du sa dig vara annorlunda fast de är ju en lögn som allt annat.
Varför ska folk ha så svårt att tala sanning?
Varför ska det vara så svårt att tala om det öga mot öga?
Åhh.......... Väx upp! §


Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilken fin bild på Tindra i inlägget från 17 december =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback