Sjuk igen....

Klart man ska bli sjuk igen :S Och så här nära jul också....
Vilken skit, de började med att jag hade huvudvärk på lördag förmidda men jag la mig och vilade när Tindra gjorde de och så vart det borta efter man sovit.
Men på kvällen när jag lagt Tindra så började jag frysa som en hund ungefär och mådde konstigt och huvudvärken var tillbaka.
Karro gick hem ganska så tidigt och jag tog tempen och visst så hade jag 37,6 C i feber inte roligt kan jag säga :/ Svettades och frös om vart annat umder natten och på morgonen när vi klev upp så mådde jag riktigt piss :S
Men som tur var kom Karro och lekte med Tindra tills hon skulle vila och la henne tilloch med :)
Så jag gick och la mig igen, mådde lite bättre sen men inte bra...
Sen kom C och hämtade Tindra så direkt efter de ungefär så la jag mig för att sova ännu mera dock så vaknade jag ett x antal ggr. Men de kändes bättre så jag fortsatte att sova.

Och nu på morgonen hade jag tvättid och mådde hyffsat så jag körde igång tvättmaskinerna och hängt upp de nu. Fast då har jag sovit däri mellan.
Riktigt skönt men mår inte helt bra nu heller men var tvungen att skicka iväg några mail så de var gjort.

Nåja ska lägga mig igen nu, men ska äta min macka först så jag får i mig någonting iaf :)

Får se om de blir nå uppdatering med bilderna och de, men annars så kommer jag ta med min dator till byn så därifrån blir det väl nå inlägg :)

Om vi inte hörs innan så God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mammas gumma sjuk igen! Tur du kommer hem snart så jag får pyssla om dig!!! Längtar någe fruktansvärt mycket! Kramisar o pussar gumman, älskar dig!

2008-12-22 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback