Tisdag...

Tisdag förmiddag har vi nu då och än har jag inte gjort nå....
Nä men vaknade där efter 9 klev upp och kollade alla bloggar som vanligt varje morgon, rensat lite i köket och hittat de jag letat åt C nu äntligen.

Har väl inte hänt så jätte mycket den senaste dagen utan förde som sagt Tindra till sin pappa i söndags och har inte träffat henne sen dess :/ Men ska nog hämta henne från dagis imorgon tror jag om inte de händer annat och så ska hon få sova hos mig en natt denna veckan också :D Saknar min lilla plutt <3 Är så tomt utan henne...
Men som tur är så har jag ju Karro och Emma att hänga med så jag inte sitter bara hemma utan att göra nå, för då kan det lätt bli att jag tänker för mycket och de gör mig bara ledsen :S

Vad det ska dröja med att min box kommer då, är 1 veckan sen jag frågade pappa om räkningen var betald och de var den men fortfarande ingen j-vla box.
Men som vanligt så är jag hos Karro på kvällarna och dagarna också då :p Och ser på dom kanalerna och programmen jag inte själv kan se hemma än :)

Slänga upp lite mera julpynt igår på dan så nu är hallen fin iaf, men saknar lite grejer än men de ska nog ordna sig. Ska även försöka få med mig min Broor till antingen dollar eller storheden idag :P
Har som börja få lite ångest för att jag inte har köpt en enda julklapp än och jag brukar vara ute i god tid men icke i år, har dröjt på de som f-n.
Så tänkte få det fixat nu i veckan när jag inte behöver tänka på att passa några tider typ. =)
Nä men jag ska slänga mig i duschen sen dra till Karro och se vad hon säger om min ide' :D


Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback