Torsdag....

Torsdag idag igen och veckan är snart slut igen...
Känns lite ledsamt att veckorna går så himla fort.
Har inte gjort så värst mycket i veckan utan 2 kvällar har jag varit hos C och hjälpt han med att lägga Tindra och de gjorde jag mer än gärna, allt för att hjälpa till :)
Vart att fara på dollarstore igår med Karro men gick först på barnenshus för att kolla om dom hade nån ny nappflaska som jag letar efter åt Tindra, som ska passa i min micro eftersom att den är ganska så låg. Hittade en men provade om den skulle gå in i morse men såklart så gjorde den inte de. Så de blir att lämna tillbaka den och jag hoppas att man kan göra de för den är inte använd eller nå... Få se sen när jag orkar fara dit.

Idag vart det inte många knop gjorda utan var hemma tills posten kom och sysselsatte mig med att julpynta lite mera och slå in julklappar.
Gick sen till Karro och så bestämde vi oss för att gå och äta kycklingmacka på konditoriet och vi tog även med oss Emma :) Trevligt värre!
Sen tillbaka till Karro och glo nå tv bara tills klockan vart nästan 6 då gick jag till C mormor för att hämta Tindra som nu spenderar natten här hos mig, för att C är och hjälper en kompis med en traktor, så de är ju självklart att man ställer upp.
Och det är bara ett plus att jag får pussa på min tjej lite extra denna vecka också, dock kommer jag nu inte träffa henne förrän på söndag, ja men imorgon såklart på morgonen innan jag för henne till dagis.
Så de är farmor som hämtar henne från dagis imorgon, vilket hon även gjorde idag...
Hann även träffa söta Vilma en sväng idag när jag var där och hämtade Tindra, så stor hon har blivit en riktigt sötnos =)
   

Så imorgon har man lite saker att göra så de ser lite vettigt ut här till på lördag...
Måste städa nu när pappa har fixat min dammsugare och dammtorka lite ska även slänga upp mina dvd filmer i hyllan, dom få jag har alltså :P
Hänga upp resten av julpyntet och julgranen måste även upp såklart :D Tänkte göra det imorgon på kvällen blir det, för har lite ärenden på dagen också.
Ska till storheden och se om man hittar lite julklappar ska köpa Tindras så det är klart :) Och se om man hittar resten också, ska klicka hem en julklapp jag kollat in på nätet ikväll så är det gjort. Vill bara bli klar med de så jag slipper stressen.
Har nog mycket att tänka på ändå, förutom de....
Vill inte behöva ha ont i magen bara för att jag måste tänka på de. Orkar inte tänka på de, inte nu iaf.... Får väl se sen när den dagen kommer då jag måste ta tag i de. Så det inte äter upp mig innifrån totalt.


-Du och jag är inte klara med varandra än, frågor är ännu obesvarade-


Nej ska kolla runt nu och se vad som hittas innan Medium börjar :)
Och sluta tänka på saker som gör mig ledsen....


My only true love <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag bara älskar bilder på dig och Tilda ihop, ni är så söta ihop och jag smälter! Och bilden på T med rosa napp åt fel håll å hårklämma är gudomligt underbar! :-D Skönt att du verkar börja komma till rätta i nya lägenheten!

2008-12-12 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback