Världens....

Jag kan helt ärligt säga att jag har världens bästa pojkvän :D      
Fick världens finaste alla hjärtans dag presenter av honom <3
Jag fick en skål som var hjärtformad, doftljus som luktar jordgubb och stenar att lägga i skålen :) Jätte fint. Plus att jag fick en ny MOBILTELEFON :D (Har klagat på min gamla ett tag för att den gör som den vill och inte som jag vill :P ) Och så kom han hem med en ny åt mig. =) Min söta älskling. <3
 Så här ser den ut, en W580i.

Men jag måste ju även säga att jag hittade ett jätte gulligt kort åt han :) Som det stod:

"Har du tänkt på....  ....Hur bra vi har det tillsammans! Jag vill att det ska fortsätta vara så. Kram på Alla Hjärtans dag! Älskar dig" (De tyckte jag var gulligt iaf :).


Annars har veckan varit lugn bara varit hemma. Hade velat fara på babysång i tisdags tror jag att det var men missade ett sms jag fått, så de vart inte. Hade varit roligt att fara. Men de kanske kommer fler gånger :)

Har även varit på hälsokontroll med Tindra i torsdags så nu väger hon 8815 gram och är 74 cm lång :P Hon har bara gått upp nästan 1 kg på 2 månader men har dock växt 5 cm på den tiden :D

    Här står hon i sin hoppgunga :)

    Hon har på sig en sjal med Hello Kitty, som hon är skit söt i ;)   Vinkar :) 
  Leker i mammas kökslåda :P       Sötungen (:    Nyvaken med ruffsigt hår =)

Och nu på början av helgen var man hos karro under kvällen och var onyttiga :P Resten av helgen blir att vara med älsklingarna. Ja förutom i morgon eftermiddag då man är bjuden på middag hos Tindras gammelmormor och gammelmorfar :) Alltid trevligt de.

Såja de var nog allt för denna gång. :)
image108

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja ni måste ta o följa med nästa tisdag! Det var skit kul faktiskt :)

Postat av: Karolina

Haha, vad gullig morgon frisyr hon har ;)

2008-02-16 @ 20:21:58
Postat av: Lotta

Åhh vilken gullig karl du har som köpte det där åt dig! Och det som stod på kortet du gav var skitgulligt! Och självklart är Tindra lika underbart söt som alltid!

2008-02-18 @ 11:50:43
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: elli

Vad gullig kille du har och vad lik pappa lilla Tindra är!

2008-02-19 @ 19:18:14
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback