Snö!!

Idag har de då snöat för hela slanten :) Eller de började redan i natt hörde jag.
Och har fortsatt hela dagen. Men de är ju alltid trevligt med snö men de finns ju gränser för de också :P
De var snö på halva fönsterrutorna och ändå bor vi på andra våningen =)

Så imorgon är det pengar, så skönt att få pengar igen känns som att det var en evighet sen man fick det :p  Och helgen får man se vad som händer, måste få med mig dom där 2 på lotsvägen :D Så att dom är lika på som jag är... :D haha

Min sötnos lika glad som alltid :)
     Leker med sin stora nalle som hon fick i julklapp :P

Det finns dock inte så mycket att säga om dagen har bara som sagt varit hemma pga av vädret. Men de är skönt de också.
Och att jag fick sms av en kompis som påpekade att jag var lite dryg som bara gick förbi honom :) Eller rättare sagt så hade han tydligen sett mig och Karro i stan, eller snarare 2 som såg ut som oss för vi var ju inte där :P

Och så fick man höra ett nytt ord också :D De var nå helt nytt. Så de nya ordet som gäller nu mera är att man känner sig/ eller är "brunstig" :D haha hur fult är inte de då?! ;P
Ja man brukar ju säga att lite kan roa väldigt mycket och de gjorde det också :D

Nä nu måste jag gå och väcka Lillan så hon inte sover för länge :)

Men först lite ögongodis :)
image87

Tindra på julafton :)
image88

Här står hon upp själv :)
image89

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu kom jag på vem hon liknar (iaf på sista bilden) hon liknar sin mommo! :-)

Postat av: Karolina

Tycker hon är lik mig, fortfarande.. då vet du vad jag syftar på ;)

2008-01-26 @ 00:03:36
URL: http://cruzidull.se
Postat av: jonna

så lik sin mamma;) haha, tror man ska testa använda det ordet:P

2008-01-27 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback