Lillskit....

Hojja min lillskit tyckte att det skulle vara roligt att kliva upp halv 6 idag :P Försökte få henne att somna om en stund men när det inte gick så lät jag henne lalla på själv i sängen och gick för att lägga mig en stund. Så Christoffer fick ta upp henne när han klev upp istället, så jag halv sov en halvtimme. Så skönt!
Men är ändå trött som få nu.... Så de lär bli att vila när Lillan gör de :) Och idag kommer Lillan att sova 2 ggr skulle jag tro. Men de gör inte mig något.

Idag vet jag inte vad som händer alls faktiskt utan ska väl vara med Karro & Anna sen när dom vaknar *piik* ;D haha
Förhoppningsvis så blir det bra väder även idag också :) Ser ut att bli de men man vet aldrig.

Så igår gick vi till storheden mitt på dan när det var som varmast, den enda som inte hade det varmt var Tindra som satt i vagnen och hade det allmänt skönt bara :) Och hon kollade lite konstigt på oss när vi hoppade runt när de kom nå kryp som jagade oss ;P
Men vi fick en massa motion iaf, och så var det rätt så skönt ändå att gå, fast de kanske man inte ska göra när de är så varmt ute ;)

Nåja nu ska vi äta lite frukost sen leka lite så hon får vila om nån timme eller så.... =)


Hej.....

Kommentarer
Postat av: jonna

det blir bara en vanlig gräddtårta med jordgubbar tror jag nog:) ska göra den imorgon:) det är ju inget komplicerat eller den lär ju ändå ta ett tag att göra bara för att jag är så pedant med grädden och allt, haha;P puss

2008-07-04 @ 10:56:46
Postat av: Mamma

Troligen kommer vi imorgon!!! Längtar!!!!

Du kan ju väcka dom "andra" när du vaknar!!!?

Kramisar!

2008-07-04 @ 13:02:47
Postat av: jonna

hehe:P ja det skulle jag nog kunna behöva:) om inte annat än sällskap så:P ska baka muffins imorgon också, orkade inte göra dem idag. har varit i 3 timmar på sjukhus med kim idag. nåt med njurstenarna så det blev inte att baka idag:S men det är ju bara att du kommer förbi imorgon om du har tid och när du har tid så får du gärna hjälpa med tårtan och hålla mig sällskap:)

puss

2008-07-04 @ 18:11:52
Postat av: jonna

okej, gör så:) det spelar ingen roll vilken tid bara det inte blir mitt i natten;P det är ju bara att höra av dig:) puss

2008-07-04 @ 20:49:51
Postat av: Karolina

Broooor, jag har tråkigt!!!

Postat av: Karolina

Vadå tills imorrn förmiddag?

Det syns ju visst :P

2008-07-04 @ 23:26:38
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback