Lördag kväll....

Ja då vart de lördag igen, hojja vad veckorna går fort ibland.
Ja vi var som sagt ut igår var hos Karro först innan vi drog in till stan för att först äta på max (dom andra åt) sen var de tänkt att vi skulle på Färjan men dom har nu mera en åldersgräns på 23 under helger.
Lite snopet men de vart Grace istället, inte så jätte mycket folk men trevligt var de iaf var där ett tag men vart lite less, så vi gick för att åka bil istället med T trevligt trevligt...
Klockan var väl 4 när jag kommit säng för att sova, men de gjorde inte speciellt mycket ändå.

Men vaknade dock av att jag hade så j-vla ont i magen, de var som jag brukar få ibland fast då får jag de på kvällarna precis innan jag ska sova men nu kom de på morgonen istället...
Ganska så irriterande för de gör rätt så ont... :/



Och idag har man inte alls gjort nå mycket utan bara varit hemma och älsklingen var så söt att han köpte hem kina mat åt mig :)
Gott som satan var de! :D
Nej men nu ska man ladda ner lite filmer och lägga mig och se :)



Hörs sen.....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du tagit tabletter som du fick av mig?

De hjälper ganska snabbt!

Kramisar gumman!

2008-07-20 @ 09:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback