Nya tag....

Ja de är väl bara att ta nya tag igen....

Har som sagt inte hänt speciellt mycket under veckan utan har mest varit hemma i en lgh utan internet, men igår fick vi till de så nu har man nå att göra eftersom att vi bara har 1, 2 och 4 att se på :)
Men men vad gör man?!
Man får göra de bästa av situationen helt enkelt.

Ja igår var man en sväng till Piteå med ett litet gäng, var meningen att man skulle dricka lite så jag började men de vart bara mer och mer ovärt kände jag. Var inte alls sugen vilket jag trodde att jag var, men så fel jag hade.
Så satt mest å lyssna på dom andra fyllskallarna och hade allmänt tråkigt och var trött som jag vet inte vad, men höll på att somna hela tiden.
Men till slut så åkte vi äntligen hem fast de vart rätt sent, la mig i sängen halv 5 ungefär och somande på stört. Klev dock upp halv 9 så de vart inte så mkt sömn alls :S 
Men vilade en stund när Tindra gjorde och de var skönt som bara den, fast jag fortfarande är väldans trött.....



Och ikväll blir det bara att vara hemma med Lillan och se på tv eller något liknande i den stilen. 




Usch man känner att orken börjar ta slut....
Behöver tid....


Men men ska göra något annat nu som att umgås med mina älsklingar innan en av dom ska iväg ikväll.



Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback