Sol & städa.....


De vart fint väder trots allt, så vi kanske får sommar ändå :)
Ja än så länge har man inte gjort så jätte mycket men ändå lite grann, vi gick ut för kasta sopor och medan vi ändå var ute så gick vi till lekparken för att gunga lite.
Och så kom det en katt och Tindra är så himla förtjust i katter men även hundar :P
Sen träffade vi även på en katt till som hon tjöt glatt åt innan vi gick hem... :)

Väl hemkommen så satte jag igång att städa hela toan och de behövdes verkligen var damm och skit överallt men nu är det rent iaf. Men jag passade även på att skura hela lägenheten på samma gång.
Och nyss gav jag Tindra mat och la henne så jag har en stund för mig själv som jag ska spendera med att försöka klippa min lugg lite så jag ser något, men blir det inte bra så får Karro fixa till den sen :D hahah

Snart ska jag tvinga hit Karro och Anton så man får lite mer sällskap också :p Och jag vet att dom vill ;D


Och imorgon blir det party!
De ska bli kul att få komma ut var ett tag sen sist...
Blir att vara hos Karro först och sen ut på båten, de kan inte gå fel när de är vi som ska ut. :)


Okej men har inte så mycke tid att sitta här, men ska även tala om att vi äntligen har fått de nya kylskåpet och den är mycket finare än de andra.
Och så har dom varit och kollat på golvet i toan och de var en fuktskada :/
Så de betyder att vi ska bo i KYRKBYN i 2 veckor ungefär i en lgh där men vi behöver inte betala någoting medan vi bor där och inte för den här lägenheten heller :) Känns bra de iaf plus att lulebo betalar en flyttfirma och allt så vi behöver inte lyfta ett finger med att flytta dit eller tillbaka igen :P Tur de iaf....

Men ska gå och fixa så jag hinner med allt medan Lillan sover =)


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi kommer förbi en sväng, broor. Jag har ont i huvet idag med :(

Postat av: Mamma

Lillan älskar att gunga!

Vilken tur att dom gör det nu på sommaren(renoverar) och inte mitt i vintern!

Kramisar!

2008-07-17 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback