Städa...

Har spenderat hela dagen hemma idag men lillan, rätt så skönt.
Och igår var vi i stan ett tag med Emma och kollade på lite kläder och åt på Exotic :P

Efter att vi ätit middag idag så skickade jag iväg Tindra och Christoffer till Christoffers mormor & morfar, deras gräsmatta behövdes klippas så de for han och göra medan Tindra leker med G-momor :) De tycker hon är så himla kul.
Och jag har nu städat hela lägenheten, diskade och städade köket sen har jag dammsugit och skurat överallt medan jag har spelat massa musik ;)
Rätt skönt att få göra de i lugnt och ro så nu är det rent och fint här hemma igen.
Men jag ska slänga mig i duschen nu innan dom kommer hem så jag hinner :)


Hörs sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback