Torsdag...

Idag ser det ut att bli skit bra väder som igår då vart det riktigt varmt och skönt, fast de var jätte mulet hela morgonen men det klarnade upp och vart bra väder ändå =)
Och idag blir det säkert minst lika varmt :)

Så på dagens schema är det inte så mycket utan blir nog mest en tripp till storheden och antingen så går vi dit eller tar bussen, ser sen hur vi gör. När dom där andra 2 behagar att kliva upp :P
Men ska väl knalla dit å väcka dom på en timme kanske.... Och de vet jag att Karro tycker om ;D hahah

       

Och min lilla sötnos har fått ett blåmärke på näsan efter att hon pillat med nån grej som gled under henne så hon tippade sen fram och slog i golvet :/ Men de gick bra förutom blåmärket på näsan bara :)

Blir väl att vi går ut och gungar lite sen för att hålla henne lite aktiverad, för nu mera sover hon 1 gång om dan och är supertrött på kvällarna, så hon somnar mellan 20.00- 20.30 och sover sen 12 timmar till 08.00 - 08.30 :D
Skit skönt för mig som får sovmorgon ungefär varje morgon, fast då vaknar hon 1-2 ggr under natten men somnar om efter ett tag. =)

De vart inte att  åka upp till happis i helgen utan det blir nog nästa helg. Synd. Men för vi vill inte åka så sent på dagen för Tindras skull och skulle vi ha åkt så skulle de bli att åka sent. Så de får bli nästa helg istället.
Då ska vi även gå på Ikea och köpa grejer till lillans rum och en byrå till oss själva :)
Men åt andra sidan så kan jag ju vara med och fira min sötnos som fyller år på söndag ;)

Men nu ska vi vika lite tvätt sen blir det att väcka dom andra ;D


Hejs!

Kommentarer
Postat av: jonna

nå stackars liten:S jag har tårtan kvar att göra fast får se om man gör 2:) om du vill hjälpa att göra tårta så får du gärna göra det;) och du får gärna komma och fika på söndag:) det är drop in efter 11 så det är bara att komma när du kan då:) puss

2008-07-03 @ 11:17:40
Postat av: Mamma

Synd att ni inte kan komma denna helg!

Nästa helg är det Övertorneå marknad, tänkte väl fara dit!!!Ska Ni med?

2008-07-03 @ 12:20:49
Postat av: Karolina

Hörru, jag o anna är bara lite trötta på morgonen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback