1 år...

Nu har min älskade dotter Tindra blivit 1 år! Eller i lördags egentligen men har inte hunnit skriva nå förrän nu :)
De var en massa släkt och en massa fika som var väldigt populärt ;P
Och Tindra fick fina grejer också men de blir mer sen efter att vi flyttat.

Ja så nu är det bara att packa en massa, får nycklarna till nya lgh på måndag så då är det bara att börja flytta grejer. Blir full rulle den här veckan och helgen och nästa vecka när man ska fixa till i den nya :D Nåja de blir ju bra sen när det väl är klart. =)

En bild på Tindras tårta. (Mitt och Karros verk) Och en med ljuset tänt och pajen där brevid :)
 

Mammas gullunge <3
     

Älsklingen <3


Men ska lägga lillan och vilaen stund nu och fortsätta packa....

Kommentarer
Postat av: Lotta

tårtan ser jättegod ut! :-) Vars ska ni flytta? :-O

2008-06-11 @ 11:30:09
Postat av: Mamma

Jag avundas dig inte med packningen!!!

Vilken bild Karro tagit av lillan, den var jättebra! Kramisar!

2008-06-11 @ 21:18:51
Postat av: jonna

just ja ni ska ju flytta nu!:O säg till om ni behöver hjälp, jag kommer gärna och hjälper till. eller om du också behöver hjälp att packa så är et bara å höra av dig:)tårtan såg ju riktigt smarrig ut;P måste ju komma och hälsa på snart och ge sötungen en försenad present:) puss

2008-06-11 @ 22:45:50
Postat av: Karolina

Hehe, våran hemliga ingrediens broor ;D

Hum, jag ska sova nu så jag orkar upp imorrn :)

Postat av: Karolina

Broor, jag är vaken ;D

2008-06-12 @ 10:40:17
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer gärna på måndag och hjälper:)kan iaf vara ett tag under dagen för kl 18 ska jag på bio:P men sen kan jag komma andra dagar också och hjälpa:) vet ju hur jobbigt det är;P hör av mig på måndag då:) puss

2008-06-12 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback