Sista natten....

I natt är det sista natten i den här lägenheten, så skönt det ska bli att flytta till något nytt och större för den delen :P Är lite less på att bo här nu och så blir det ju på ett helt annat ställe :) Men jag ser inte fram emot att flytta över alla grejer till den nya, men de borde gå rätt fort ändå...

Plus att vi inte behöver städa den gammal själv utan de har vi lejt bort till Josefin för en slant. Skönt att inte behöva tänka på de, men vi ska såklart städa lite som putsa fönster och ugnen är redan rengjord. Så hon hinner med allt annat som torka ur alla skåp, lådor, lister, element m.m.

En lite uppiggande bild :)

 
Och söta Vilma :)


Imorgon blir det full rulle hela dagen, men allt är ner packat förutom grejerna i toan men de är inge mycket så de slänger man ner imorgon på morgonen efter att man använt de som behövs....
Tindra ska få vara med sin gammelmormor imorgon ett par timmar så man hinner få över de mesta och börja packa upp medan dom andra kör grejer, så nu vet du Karro vad som gäller vi ska stå och packa upp en massa och slipper förhoppningsvis bära ;P
För jag vill då inte vara den som bär kartongerna jag har packat ihop från köket :D haha
Men de är inte mer än rätt att gubben får bära sånt, för de är då jag som har packat ner så gott som nästan allt. Han har hjälp till först i går kväll och idag på dan. Och jag har packat ner en massa grejer hela veckan, själv! =) 

     

Just de har lite bilder när Tindra och moster leker i tältet :) (fast jag tror moster hade roligast, eller vad tror ni?!)
         
Tindra vart less efter en stund och stack, men moster satt kvar och lekte en stund ;P (sorry broor men du är bara för söt) (:

Oj de är ju 4:de dan i rad som jag uppdaterar :D Men tyvärr så får ni vänta på Turkiet inlägget ett tag till, tills vi flyttat iaf ;P Men sen kommer den de lovar jag.... :)

Hade inte mer än det här att säga nu utan ska se lite tv och sen lär det bli sängen, så man orkar med morgondagen också =)


Hörs!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nå jag nöter bara a day to remember - you should have killed me when you had the chance ;D

HAHAHA, fan vad snygg jag är på bilderna xD

Nu blir det hemsökta hus :) Skönt o slippa bära iaf :D

Postat av: Lotta

tindra är ju bara sååå söt på bilderna från turkiet. :-D oc självklart är karro också så söt i tältet.. ;-)

2008-06-17 @ 08:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback