Sött.....

Vart inte att sova så många timmar i natt men de gjorde inge... Somnade där kring 02.30 kanske de var....
Vart väckt sen 04.30 ungefär av att Christoffer ville något och när jag öppnar ögonen och tittar på han så står han med rosor i handen :D Och ber mig komma upp och kolla!

Så jag kliver upp och när jag stiger ur sängen så ser jag en massa blad på golvet (från rosorna då) :) Går vidare in i köket och ser ännu mera blad på golvet och massa rosor på bordet, bänken & spisen.... Även i hallen och vardagsrummet var det blad och rosor lite överallt. Gissa om jag vart förvånad? ;) De var verkligen jätte gulligt gjort av honom <3
Så sa han att han aldrig har gjort så åt nån annan och att han älskade mig av hela sitt hjärta... De fick mig verkligen att smälta :) Han är så underbart söt när han vill =)
Älskar dig <3

Och lite bild bevis av allt tog jag såklart:
          
Sött vah?! ;)

Men de var dock jag som fick städa allt det där i morse :P men de gjorde absolut inget...
För det där var de mest romantiska som någon har gjort för mig <3 De här kommer jag leva på länge...

Men jag tog såklart bilder på efter att jag plockat ihop alla rosor och satt alla i en vas :
   <3
Just de ska tillägga att det var hela 55 st rosor :)

 

Nåja de får bli allt för den här gången.... Ville bara tala om hur söt han är :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Aaaw, vad gölligt! :D

Postat av: jonna

nä fy fan va sött :) fick några tårar i ögonen när jag läste :'( eller snarare många:P fan vad avundsjuk jag blir >:( hur många rosor var det?:P vill också ju att nån ska göra så för miggööö:P men du jag hör av mig imorgon till dig för att höra om du flytthjälp;) om jag hinner på måndag så hjälper jag gärna annars kan jag komma på tisdag eller så ifall du fortfarande behöver hjälp. men jag hör iaf av mig:) puss

2008-06-14 @ 22:38:25
Postat av: Karolina

Ja, på pekfingrets sida :P du vet den sidan som är mot tummen. Förstår du? :P

2008-06-15 @ 12:29:28
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Åhhhhhh vad underbart gulligt och romantiskt av honom, förstår att du nlev jätteglad! Så sötta lltså. :-)

2008-06-15 @ 15:24:51
Postat av: Karolina

Jo, det lär ju göra just lite ont :P

2008-06-15 @ 21:27:24
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, ja :p

2008-06-15 @ 23:14:03
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback