Ute...

En liten snabb uppdatering då.
Har inte hänt speciellt mycket under veckan utan har bara varit med Karro och packat en massa, helt själv faktiskt. Tömt våra garderober och rensat sånt som jag inte tyckte skulle vara kvar =)
Men även tagit nästan så gott som allt porslin, glas, formar, skålar m.m
Men de är en del kvar som jag ska ta tag i under helgen för på måndag får vi nyckeln till nya lgh och då ska allt vara ner packat och klart :D

Ikväll vart jag sååå sugen på en McFlurry med algrensbilar som smak, så jag raggade upp Emma för att köra och drog med Karro och packade med Tindra då såklart :P
Så bar de iväg mot stan och kolla runt lite tills lillan hade somnat och sen för att köpa McFlurry :) De var riiiktigt gott kan jag lova!! ;D

Jag har inte ens haft tid att skriva någonting om våran resa till Turkiet än.... Men jag lovar det kommer nog mest troligt imorgon kväll skulle jag tro :)
För nu är jag för trött och har lite magvärk så jag ska bara slå på en film och lägga mig och se, efter de blir det sängen för hela slanten..... :)

Tindra älskar sin boll :)



Mammas ängel <3


Mina 2 älsklingar <3

(En bild från våran lgh i Turkiet första morgonen)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ser så framemot att höra om resan så hoppas det blir uppdatering snart då. :-)

2008-06-14 @ 10:19:06
Postat av: Mamma

Hoppas att glassen var god!!!

Sätt Karro i jobb oxå på måndag!!!

Kramisar!

2008-06-14 @ 10:30:19
Postat av: Karolina

Jag lagar mat, brooor :P

Sen ska jag städa :P Vad gör ni? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback