Lite....

Var ett tag sen jag har kommit ihåg att skriva här :)

Så vad har hänt då?
Förra helgen var ett nytt genombrott för Tindra hon kunde sova hos farfar utan några problem alls, så vi fick en kväll för oss själva med vänner då också ;P
Och resten av helgen var vi bara hemma och myste ordentligt. Riktigt skönt måste jag säga. =)

Och veckorna rinner bara iväg tycker jag de är redan fredag imorgon och Tindra blir 9 månader imorgon också :) Stora tjejen blir hon...
 
       

Tindra gör nu stora försök att krypa men de slutar för de mesta med att hon hamna på mage eller i någon annan konstig ställning :D haha hon är så söt när hon försöker (:

Tindra leker med sin låda :)
       
         

Så till helgen blir det att vara hemma och mest troligt fara på bio och äta ute, var så länge sen man gjorde de  :) Alltså de blir bara massa mys med älsklingarna hela helgen <3

Sötungen i mössa:)
image116

Nu ska jag dra mig tillbaka och mysa med den som är vakne ännu ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussa lillan på hennes 9 månaders dag från oss!
Du kan väl skicka bilden på gumman där hon skrattar o visar tänderna?
Älskar Er!!!!!

2008-03-06 @ 21:23:50
Postat av: emelie

hihi söt tösen där! :) vad säger du o tindra om att fika ngn dag med mig o vilma? :)

Postat av: Lotta

Vad skönt att det gick bra att sova hos farfar.. :-) och hon är skitsöt i mössan! ;-) Och ÄNTÖLIGEN uppdaterade du dig, tycker du ska göra det lite oftare alltså.. :-P

2008-03-07 @ 10:28:53
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Karolina

Hehe, hon var ju snygg i KJ's mössa :D

2008-03-08 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback