5 dagar kvar....

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker :) Ska bli så roligt, längtar en massa till onsdag...
Och de mesta är inhandlat utom ett par smågrejer som mat och dryck och lite annat smått. Som vi ska fixa i helgen och under måndag, så de blir gjort :)
Plus att jag själv ska köpa mig en egen solskyddsmedel, för jag känner inte för att dela en barnspray med Tindra ;D Och så tror jag inte att jag behöver fullt så starkt skydd, som lillan gör :P

Och under veckan så har man inte alls gjort speciellt mycket utan bara hängt med Karro, men ta inte de fel utan de är skit roligt att vara med Karro och jag vill ju nästan inte ens släppa hem henne på kvällen ;P
Idag var hon här från förmiddan till halv 1 ungefär :D hahah och ätit en massa onyttigt har vi gjort, de kan jag då lova :DD Fast de var lite vindruvor också så de vart inte helt onyttigt iaf :P
Du är bara bäst Broor ;)
 (inte den mest seriösa bilden, men bra ändå) :)

Annars så händer inte så jätte mycket här hos oss utan dagarna rullar bara på som dom ska. Och förhoppningvis lika fort fram till onsdag sen kan de låångsamt om de vill, så man hinner njuta av semestern lite också =)

Måste ju få skriva att min lilla tjej kan stå själv utan att hålla i sig. :D En liten stund iaf =)
Och de hon gillar att göra mest nu är att krypa in under bordet att sitta där och leka med någonting ett tag sen komma ut igen ;D
       
Är hon inte bara för söt?! <3

Nåja nu är ja sjukt trött för övrigt för lillan sover lite sämre på nätterna nu när hon är lite förkyld och plus att hon vaknar sjukt tidigt ibland... (men de är ju så det är) :)
Men förkylningen är mycket bättre nu redan på några dagar bara, så hon hinner mest troligt bli helt frisk innan vi far :)
För hur kul är det för henne att vara lite småsjuk och sen i en massa värme på de :S Men jag är säker på att förkylningen har släppt helt tills dess :)
Men ska dra mig mot sängen nu och hoppas på att min älskling kommer hem snart så jag slipper sova själv så länge ;)


Tindra äter på sitt lilla lejon. (Som är en annan favorit att göra) :DD


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du är också bäst broor ;D

Postat av: Karolina

Yes, det gick ganska fort också :)

Jag hittade locket till dosan, den låg ju bara under nattduksbordet :P

Jag håller på o tvättar just nu :P

2008-05-24 @ 16:10:27
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Brooor, jag är sjukt sugen på pizza!!!

Ska vi trycka en till middag på måndag? Om jag får pengar då vill säga ;)

Och så är jag sugen på godis från willys :D

2008-05-24 @ 16:19:35
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: jonna

jo hon är då alldeles för söt:)

2008-05-25 @ 02:09:57
Postat av: Karolina

JAG FÅR PENGAR IDAG BROOOR! :D

Hallå, ska du vakna eller? Jag har faktiskt vart vaken sen före 8 :P

2008-05-26 @ 09:19:30
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Såå avis att ni får fara utomlands, men hoppas eran resa blir underbar!

2008-05-26 @ 17:34:02
URL: http://lottis.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, duktigt ;D

2008-05-27 @ 00:10:10
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback