De sista...

De är bara 1 dag kvar tills vi åker nu :) Längtar!!!

Helgen har bara varit lugn var barnvakt på söndag åt söta Vilma, hon var som en ängel lika snäll som alltid :) Men Tindra däremot ville inte dela med sig av sina leksaker åt Vilma, utan satt och slet tillbaka allt som Vilma satt och lekte med. :P Knasunge :)
Vi var ut en sväng med barnvagnarna också, gick och hälsade på Christoffers mormor & morfar en sväng och sen förbi Karro å hämtade lite salva till lillan.
Och tjejerna satt och pratade för fulla muggar båda 2 :P

      
 

Och imorgon bär det av, idag har man köpt de sista som saknades. Skönt att få de gjort så nu är det bara packa som är kvar att göra :)
Vilket inte kommer bli de lättaste för jag har inte en aning om vad jag själv ska ha med mig :)
De Tindra ska ha med vet jag ju redan precis allt, för de har jag redan planerat för ett par veckor sedan. Bara Christoffer som stressar upp sig en massa över allt som ska med och att det inte ska rymmas :) eller rättare sagt så är de väl jag som tycker att vi ska ha mer väskor än vad han tycker :D Hahah
Ja men vi får väl se ikväll hur väl vi kommer överens om packningen ;)

Fick även besök av Jonna & Kim idag, var roligt att träffa henne igen, var nästan en månad sen sist. Men de måste bli bättring på de fronten, absolut :))

Nåja ska vara lite social med farfar Sture som kom för en stund sedan och vänta på att Christoffer ska komma hem igen. Han var tvungen att fara och jobba en sväng för mer än 1 timme sen :) Men han borde komma snart...





Kommentarer
Postat av: jonna

jo det måste det absolut:) i sommar ska vi göra en massa skoj tycker jag:P inte bara träffas när det är fest. det blir så sällan då:S och kim tyckte tindra var jättesöt:) fan att det ska ha tagit nästan 1 år innan man fick med den där upptagna flickan:P men hoppas ni får det jätte trevligt i turkiet:) kom hem hela nu;) puss på dig sötnos:)

2008-05-27 @ 21:42:59
Postat av: Karolina

Kom ihåg att jag ska med som handbagage ;)

Postat av: Lotta

glöm inte bort att fota en massa där borta åxå! längtar efter uppdatering efter resan sen då. Lycka till och trevlig resa. :)

2008-05-28 @ 17:50:53
URL: http://lottis.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Förstå vad tråkigt jag har broor!

Ni är därborta o emma jobbar :(

2008-05-31 @ 15:22:42
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback