Helgen....

Så har det varit helg nu också och den har gått så fort, så de nästan inte är sant :) Men de är skönt ibland också.

Vi åkte då till Happis över helgen för att fira pappa som fyllt år på fredan, så vi hade köpt en present som var en ölmaskin med öl till då och de var mycket uppskattat :D Vilken tur!!
Men så skulle Anna även konfirmera sig på lördag och de gick ju  hemskt fort i kyrkan. De som brukar ta flera timmar tog nu bara knappt 1 timme. Men skönt var ju de iaf :)
Och efteråt så åkte vi hem för att äta mammas goda mat och sen fika en massa :D Så satans gott!! :DD
Mammas mat och fika är bara bäst. :)

Men vi hann även med att fika en gång till under kvällen (eller 2 ggr för att vara ärlig) för de kom mera folk lite senare och de var trevligt de med, för de var ett tag man träffade dom :) Och fika är ju alltid gott!
Sen gjorde man inte så mycket utan tog det bara lugnt och Tindra hade en massa att göra med alla katterna som finns hos mormor & morfar, som hon jagde runt en hel massa :D

Och idag for vi hem och hann med att handla lite snabbt på Ica innan vi åkte för att lämna Karro och Saga och sedan hem för att packa upp allting och bada lillan. Så sitter här nu och ska se tv snart med älsklingen :)

Och är man så fin som min lilla tjej så går det inte att låta bli att tycka om henne;)
Och ja, Tindra ska sätta allt i munnen och låta lite och sen visa vad hon har :P
     

Men jag ska ju inte glömma att skriva att vi minnsann har varit barnvakt åt lilla Vilma under torsdagen mellan 7.45-14.00.  (Märk väl att "vi" betyder jag och Karro :D) Men hon ställde så gärna upp och hjälpte till. Tack! :P
Å de var hur roligt som helst att ha Vilma här, lite mer att göra men de gjorde absolut ingenting och jag har henne mer än gärna igen. =)

Jag har 2 st jätte söta filmer på tjejerna när dom leker men ska be Karro lägga upp dom sen ;) *pik*
Vet inte själv hur man gör...

Här är den lilla i full fart att rensa allt inom räckhåll :P
     
       

Nåja ska se tv nu och äta lite onyttigt skulle jag tro :)


Ses....

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag kan lägga upp dom på dailymotion sen imorrn eller ngt, broor :P Eller efter att jag har spelat.

Fan, vi skulle ha tagit hem lite potatisbakelser ;D

2008-05-18 @ 20:31:02
Postat av: Karolina

Oj, min länk kom inte med... :P

Postat av: Lotta

Så sweet när hon sätter dom där gummisakerna i munnen.. :-D

2008-05-19 @ 10:46:33
URL: http://lottis.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Brooor, först nu kom internet igång igen :P

2008-05-19 @ 21:54:25
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Hehe jo nu är jag vaken ;)

2008-05-20 @ 12:29:35
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: jonna

japp, men fuskigare vars ni snart ska:P jo det måste vi göra sötnos:) det var ett tag sen nu:s

2008-05-22 @ 02:50:36
Postat av: jonna

ja så är det plutt:P jo det tycker jag också:P vilket datum var det ni skulle åka? jag får komma förbi i veckan nån dag ifall du är hemma?:)

2008-05-22 @ 22:03:53
Postat av: jonna

gah, det var ju nära det:P jo men jag hör av mig på måndag typ så ser vi ju:) puss

2008-05-23 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback