Valborg, 1:a Maj och lite till.....

Ja då har Valborg varit och hela kittet som följde med de :)
Vart då som sagt fest hos karro då och de var trevligt som alltid, en bunt tjejer och Kj så såklart. Trevligt, trevligt gör jag gärna om. Spelade lite sanning & konka och hade bara allmänt kul =)
Vart en tidig kväll iaf, men de är skönt med de också ibland....
Och lite bilder från den kvällen:
Jonna i drinkar taget ;) Jag också... Fast sen ville jag inte var med nå mer :P
 Elin och Angelica posade lite :) Jonna & Karro i full rulle :P
 Karro har fått nya tänder :DD

1:a Maj och en ganska så tidig uppstigning ungefär halv 9 var man redan vaken fast jag hade fått sova om jag velat men orkade inte ligga kvar i sängen mer än en kvart :)
Så vi kollade tv och busade med lillan och efter de tog vi på oss kläder och for till storheden. Tanken var dock att vi skulle hitta nå kläder åt lillan, men min kära gubbe tyckte att det var roligare att fara på OnOff å kolla lite :D
Men de gjorde inte så mkt iofs för lillis skulle ändå sova lite så vi tog vagnen och kollade runt i lite affärer och sen till ica Maxi för att handla lite mat till kvällen. Och de vart att grilla kött och potatisgratäng till de, mums säger jag bara åt nog lite för mkt men gott som fan var de. Vi bjöd även in Karro & Kj så även dom fick smaka på det goda :D
Resten av kvällen bestod av att leka med lillungen, som för övrigt kan ställa sig upp helt själv nu :D Så de kanske inte dröjer så länge innan hon går. (Hoppas, hoppas) Innan vi åker utomlands de skulle vara så kul :))

Och Tindra har även fått en Bobby Car av farfar som hon gillade på en gång :) Men inte riktigt förstått än att man måste hålla i sig och inte bara slitta och slita i ratten. :P haha
Men hon körde fram och tillbaka med den som en tok :DD
       Så söt man kan vara <3

Men efter ett tag så vart hon lite trött i fötterna så då gjorde hon så här:
     

Och idag var vi in till stan för att fixa pass till mig och Tindra och de gick hur bra som helst med lillans pass och hon vart jätte söt på kortet :) Innan kortet skulle tas så skulle hon pilla i allt hon hittade och skulle vara överallt, ja men de är ungefär som vanligt så :P
Jag därimot tog om min bild 3 ggr tills de fick duga :D Blir alltid så konstig på såna kort, hujja.... Nåja de duger ju iaf =) Behöver väl inte visa det så många gånger om jag har tur :D hahaha

Sen när vi var klara där så åkte vi med älsklingen till storheden när han ändå skulle ditåt och gick på Ica maxi en sväng och handlade lite och gick sen för att vänta på bussen, som vi fick vänta på i typ 40 min kanske :) 
Men inte för att det gjorde nå utan vi hade vårt skoj i väntan på den sega bussen =)
När vi kom hem så mötte vi upp Emma & Gismo så följde dom med oss hem. Vi tog en fika som vi köpte på Ica och surrade på en massa om en massa :P

Och ikväll vart det bara en lugn kväll med mina 2 :) De är alltid skönt de, för de är inte så ofta det händer att de riktigt finns tid för de.... Nåja man får ta vara på den tid man har, då man väl har den...... :)

Men ska väl lägga mig och se CSI nu men måste först få tala om att jag ska dra med Christoffer på shopping åt Tindra imorgon. Och ni vet ju vad han tycker om den saken, eller hur?! ;D

image231

Hejs på er...


Kommentarer
Postat av: jonna

du vet vad jag sagt att du kan göra mot honom ifall han börjar gnälla;P och tindra lika söt som alltid:)

2008-05-02 @ 23:32:56
Postat av: Karolina

Haha, mina nya tänder försvann ju lika fort som jag fick dom :D
Fan vad skum den nya plattformen är alltså. Ångrar att jag bytte.

Postat av: Mamma

Va hon växer lillprinsessan!
Vi e på väg till mormor o morfar på ett tag!!!
Många pussar o kramisar!

2008-05-03 @ 15:07:52
URL: http://www.majsan43.webblogg.se
Postat av: Lotta

Vad är det med karlar å elektronik-butiker egentligen?? ;-)

2008-05-03 @ 15:12:26
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback