Fredag....

Äntligen har jag fått min nya dator!! :D

Då har man fredag igen och inte speciellt mycket att göra idag.
Tindra tyckte de skulle vara kul att kliva upp före 8 idag och så vart det :P Vi åt frukost och kokade hennes nya flaskor och nappar och sen tog vi på oss kläderna och gick ut till lekparken en stund.
Var dock inte ute så länge för de var rätt kallt och så blåste de också, men kul hade hon där men betydligt skönare att komma in i värmen sen :)
Sitter nu och inväntar Karro så ska jag sen ta mig en dusch innan Tindra ska vila.

Satt igår kväll och bråkade med msn, för den ville inte installera den versionen av msn som jag ville ha, utan var tvungen att ta beta versionen istället och de är riktigt kass gillar den inte alls....
Så Karro ska få kolla varför den inte ville göra som jag ville igår :)
Sen vet jag inte alls vad man ska göra resten av dagen, har inte en susning.....
Den som lever får se helt enkelt :)

Hörs bättre sen.....


Give me what you got.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback