Helg....

Så var helgen framme igen och jag har säkert 1 miljon saker att göra :)
Men mig gör det inget alls kommer bara att bli kul, får ju höra lite att jag inte göra så mycket vettigt ;)
Haha men du ska få äta upp dina ord för jag har massor att göra under helgen, med allt som ska fixas till i lägenheten och allt som ska köpas och packas upp sen också :)
Nå ska väl börja dagen med att fara och handla lite sen har jag en hel del att packa ner, fast de är väl mest kläder :P

Och ikväll kommer det bara att bli lugnt ska packa lite grann efter Lillan har somnat.
Imorgon kommer mamma & pappa och ska hjälpa till lite och så har dom med sig de jag behövde från Ikea.
Just måste komma ihåg att köpa en gardinstång till mitt sovrum eftersom jag inte ens har persienner där...
Fast måste fara och mäta fönstret först och mäta lådan som jag behöver en bestiklåda till :)

Nu har jag verkligen inte tid att sitta här, måste komma iväg nångång...



Hörs bättre sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback