Igår...

Ja, vi var till storheden som planerat och fick med mig allt jag skulle köpa och lite extra också såklart :P
Fast sen så skulle Karri handla lite mat så de vart en snabb handling och då menar jag snabb. Vi fick bråttom eftersom jag skulle hämta Tindra från dagis kl 4 och E skulle hinna göra sig klar inna hon skulle iväg...

Och som jag upfattade så skulle de bli lite fest igår, fast så var tydligen inte fallet och jag var nog inte ens inräknad
 för de.
Jaja skit samma då säger jag bara....


Men iaf så satt jag hos Karro och såg lite tv och sånt tills jag vart rätt trött där efter 1 tror jag klockan var och gick hem. Men väl hemma så var jag inte lika trött så jag la mig och började se en film istället tils jag vart trött och stängde av och la mig där kring 3 kanske den var.
Och idag tog jag lite sovmorgon och sov till 10 :) Ganska så skönt.
Ja men idag får man väl se vad man hittar på att göra.
Ska iaf julpynta lite och stryka gardinerna och hänga upp dom :)


-Jag kan alltid hoppas på att du tror att jag kan och att jag får visa dig-



Min sötnos <3 Som kommer hem imorgon för övrigt, så jag får pussa på henne :)

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback