Iväg...

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg inna jag ska springa till bussen.
Igår vart det att vara hos E på hertsön till att börja med och roligt var de, sen for vi in till Heroes och de var lika kul där, förutom kanske att det var ganska så mycket folk :)
En riktigt trevlig kväll med andra ord...

Idag ska jag iväg till Bergnäset för att umgås med mina tjejer ;) Ska bli riktigt roligt, blir tacos till middag och sen massa skvaller som vanligt. :P
Men jag har inte tid alls att sitta här, för min buss går strax så jag måste hinna med den annrs måste jag vänta 1 timme och de orkar jag verkligen inte.
Men jag ska tala om att jag kommer komma i tid idag, för en gångs skull, riktigt nöjd med mig själv :P

Hörs sen...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hehe duktigt broor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback