Kväll...

Ja då har man helg igen och skönt är det...
 Ska försöka ta det lite lugnt efter en stressig veckan.
Har varit på storheden i dag och köpt lite grejer och en massa gott till ikväll :P
Som vi har/ska smaska i oss medan vi ser tv, just nu kollar vi på Singing Bee i väntan på att Idol ska börja igen...
Ja jag kan då säga att det vart en bra start på helgen ;) lite sent igår men inte gör det nå alls ;)

Har även försökt skruva ihop mitt köksbord fast de gick inte så han som tror att det går ska få göra det istället  :P Så går det när man är kaxig... haha
Så vi gav upp, men fick 2 glada avier ska hämta ut bilderna imorgon, de vart lite många för dom gick tydligen inte ens in brevinkastet så ska hämta dom på Ica istället.
Och de bästa är väl att jag slipper betala dom sen :P Ja fast då tog jag 2 st förstoringar och dom ska jag betala själv såklart :)

Nåja nu ska jag kolla idol och äta massa onyttigt och dricka en massa julmust! :D



Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback