Lördag...

Då har nästan hela helgen gått igen och har inte gjort mycket vettigt alls än....
Har som mest tagit det lugnt men imorgon blir det att göra grejer, ska flytta mina och Tindras grejer så vi kan flytta in nån gång och ska mest troligt åka till älvsbyn för att köpa en tv (om den finns kvar vill säga då) Och förbi måttsund och köpa skötbordet om även de finns kvar.
Och så ska jag få låna en micro tills vidare iaf så jag har så lillan får mat och sånt :)
Så de blir en dag med fullt upp med andra ord :P
Ja men om man har lite tur så kanske de händer annat sen ;)

Har varit och hängt upp gardiner i Tindras rum idag men såklart så var gardinstången för lång! hur ofta brukar de hända? Så var tvungen att skruva fast fästena på väggen tills vidare iaf...
Har även sett att det är målat i köket så de ska jag måla om sen nångång då man har lite pengar över och kanske även i hallen där det även är målat bara :)
Men jag vill ju såklart byta tapeter i sovrummen också fast nu finns det ingen bofond så om jag ska göra llt de där så måste jag betala allt ur egen ficka :/ Lite trist när alla deras andra lägenheter har möjlighet att byta tapeter osv...
Nåja får fixa de sen helt enkelt...

- Jag hoppas verkligen att du håller de du har lovat nu och att du kommer bevisa att du ställer upp. -

Nå men nu sitter jag med färg i håret mitt, var som dags att färga utväxten igen. Den började bli ganska så stor igen och mitt hår växer ju som ogräs, klippte mig för typ 1 månad sen och då hade jag typ ingen utväxt me nu är den ganska så stor :) Fast inte om 20 min då är den borta (förhoppningsvis) :P

Hämtade även ut bilderna idag från extrafilm som hade kommit och dom vart jätte bra och plus att det var jätte många. Även förstoringarna som jag tog vart bra, så nu ska jag bara köpa ramar till alla bilder jag vill hänga upp på väggarna sen :D

Jaja men nu ska jag dricka lite festis och kolla vad som finns att se på tv och umgås lite...

Hörs bättre sen...





You make me smile ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

nejdå, inte direkt:) bara lite tjafs med en viss person som aldrig håller vad den lovar.

2008-11-16 @ 01:28:25
Postat av: mamma

Vi kommer nog på lördag igen!!!

Tänk efter om du behöver något från ikea!!!

Kramisar!

2008-11-17 @ 16:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback