Måndag...

Ny veckan igen...
Känns som om veckorna bara springer iväg och snart är det Jul också :) Fast först får det komma massa snö, helst idag :P
Ja idag har man än inte kanske gjort så mycket men jag har ändå hunnit med att diska bort ett berg med disk, tänkte inte göra de men de fanns inte en ledig yta på diskbänken så var tvungen för att kunna röra i något utan att det faller.

Och så var de även bra då jag fick allt mitt porslin & glas rena så jag kan börja packa ner de, så är även det färdigt.
Har inte hunnit med att packa så värst mycket än, utan de har blivit 3 påsar med tröjor från garderoben och 3 st lådor med diverse småprylar och papper som fyller upp en del...
Men tänkte som sagt få lite mera gjort idag, blir att tömt kläder från byrån och lite porslin.
Sen får man se vad som händer...

Ja men igår då så var man hemma mest hela dagen fast sen vart de väldigt tråkigt så jag gick till Karro för att ha nån att prata med :) Vi åt även en sån där stor pizza som man lagar i ugnen med en massa ost på :P Riktigt gott!!
Var väl där till efter 22 nån gång innan jag gick hem.
Sen hände de massa kul ;)

Nåja ska läsa lite reklam och hoppas på att mina pengar till möbler kommer nu under veckan så jag får flytta nångång. Börjar bli riktigt less nu.....
Jag är väl inte nån städtant heller?!
Säger bara att det börjar vara ganska så dags att växa upp!
Ingen kommer att göra de åt dig...

Med dom hårda orden kommer jag avsluta för nu...
Fast det spelar ingen roll att dom var hårda, de är bara sanningen...



Hörs sen.... :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är utmanad, kika i min blogg :)

Postat av: Karolina

Heheh, saga i bakgrunden på bilden :D

2008-11-04 @ 17:23:17
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback