Onsdag...

Onsdag idag då.
Vad har hänt sen sist...
En sköterska från Bvc ringde på måndag eftermiddag och hade en ledig tid på tisdag åt Tindra till barnläkaren så vi var som tvungna att ta den tiden.
Så jag hämtade Tindra från dagis där kring 10 och gick till Bvc för undersökning och en spruta och den gick lika bra som dom tidigare gångerna :)
Sen tog jag tillbaka henne till dagis lagom till lunchen och vilan, sen hämtade jag hem henne igen där kring 15 tiden och var med henne tills C slutat jobbet och handlat snabbt innan han kom och hämtade henne.
Fick även bilderna från fotograferingen dom hade i början på november och dom var jätte fina :)
Och de är tur att jag är en så snäll faster så jag fick bilderna gratis :P

Och idag tog jag ett ryck och diskade äntligen bort berget med disk från i helgen...
Och tog en dusch i väntan på att Emma skulle vakna :P
Åkte iväg en sväng sen for vi hem och drog med Karro till konditoriet och åt kycklingmacka (eller jag iaf) :)
Sen har jag bara hängt här hos Karro pratat med mamma och haft ett samtal och inte så värst roligt.
Kan du inte ställa upp för mig, så ska du inte räkna med att jag kommer att göra de i fortsättningen heller.
Håll vad du lovat istället.

Nåja ska se nå tv och prata med min sötnos på msn =)
Och sen förhoppningsvis prata ut lite med dig....



Kommentarer
Postat av: jonna

det är jag som är din sötnos eller hur?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback