Onsdag...

Onsdag och jag har ont i ryggen :/
Måste ha sovit konstigt eller något men de brukar gå över efter nån timme men än håller de i sig och jag har inte ens tid att att det lugnt idag heller.
Ska till arbets nu på morgonen och förhoppningsvis går det snabbt så jag hinner till dollarstore också, för att kika vad dom har.

Var igår till jysk och skulle köpa skohylla, gardiner, sängkläder.
Men klart jag skulle glömma skohyllan :) Vart stressad där och så ringde telefonen så den vart kvar. Men ska köpa den idag istället.
Och på dollar tänkte jag kolla om dom har julgardiner och kanske nån pensel och lite färg till bordet :)
Så får se om jag hinner.

Nej har inte mer tid just nu måste sminka mig så man ser lite mänsklig ut innan jag ska åka :P



Senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback