Söndag...

Söndag kom och gick...
Men inte har den varit en slappar dag inte minsann :)
Nej, jag har börjat julpynta lite grann av de jag hade hemma. Så ljustakarna har kommit upp på sin plats och stjärnan jag köpte har jag satt ihop och hängt upp. Och 2 jul dukar finns nu på borden och såklart julgardinerna, har 4 fönster som ska ha gardiner och de tog ett himla tag att stryka alla för jag har ingen strykbräda så använder golvet med en handduk under bara.
Och knappen på strykjärnet är knäpp så har ont i min tumme efter att tryckt på den ett x antal ggr för att de skulle bli rakt och skrynkelfritt =)
Men de vart det iaf till slut. Sen gick jag hem till Karro och plockade ihop lite jul prylar och åt lite mat. Sen var de bara hem och snöra upp allt och sen ner för att möta min älskling som kommit hem idag :D
Hon vart lika glad som alltid när hon såg mig och att ge pappa en hejdå puss vart det inte på tal om ens :P haha

Vi har stökat på här innan läggdags och jag har bråkat med dammsugaren igen :/ Den är typ trasig för påsen är bytt men de hjälpte inte och tror inte heller att det har fastnat nåt i slangen men det verkar som de efter som att den suger från järnröret men inte från själva slangen... Suck....
Nåja ska öppna upp vars den är tejpad därframme och se om det sitter nå skit i den, annars vet jag inte vad som är fel....

Efter Tindra somnat där kring 20, senare är jag ville men okej hon var inte så värst trött och så höll dom på att ploga utanför hennes fönster när hon höll på att somna, men hon gjorde de till slut iaf :)
Iaf så tände jag en massa ljus och släckte alla lampor utom julbelysningen och fixade till en julklapp eller 3 rättare sagt ;P
Men nu är det fixat iaf så behöver inte tänka på de mer än att slå in de sen när det kommer.

Så nu ska jag kolla lite om jag hittar recept till vad jag ska baka för fika till nästa helg och skriva ner vad som behöver köpas...
För de är väl inte helt okänt att jag fyller år om 1 vecka idag?! :D
Hihih

För övrigt så hoppas jag verkligen att jag får mina pengar imorgon, för vill ju betala räkningarna så inte lulebo tror att jag sköter det dåligt :S Blir de nå strul med de så är det inte mitt fel, jag har lämnat in alla papper som jag ska och hur länge kan det ta? Skickade in de i tisdags så nå är det nå fel om inte pengarna är inne på kontot imorgon...
Blä nu vart jag riktigt less.... J-vla skit....

Nä nu ska jag dra vidare och sen blir det sängen, eller jag ligger i sängen redan (de är det som är så bra med en bärbar dator) ;)



Godnatt på er så hörs vi imorgon om de finns nå att skriva om!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va ja längtar till nästa helg!!!

Pussa gumman från mommo!

2008-12-01 @ 07:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback