Tvätta....

Bokade tvätttid nu på morgonen mellan 7 -12 alltid lika roligt att kliva upp den tiden och speciellt för att tvätta... :) haha eller så inte.
Nåja har tvättat 2 maskiner redan och den sista är igång nu med alla julgardinerna mina :) Kan knappt vänta tills jag får sätta upp dom :P
Är grymt sugen på att julpynta nu, men måste köpa lite mera pynt har redan spanat in lite grejer som de nog blir att köpa imorgon.... Som ljusstakar till exempel har inga alls så ska köpa 3 st tror jag iaf och kanske nån stjärna och sen skulle jag få en stjärna på fot av mamma sen :)
Nej har verkligen lust att ta in julen redan nu och de är hur många som helst som har pyntat redan förra helgen och bara fortsatt, så jag vill också.....

Men blir att göra de i helgen fast innan jag kan hänga upp mina gardiner så måste jag låna strykjärnet av Karro så dom inte är helt skrynkliga =)

Nej nu ska jag springa ner till tvättstugan och hänga upp de sista och vrida upp torkskåpet mera..
Och sen ska jag ju till arbets idag, jippie! eller inte men vi skulle se nå film och bara 1 timme, så de är nog inte så farligt.


Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback