Lista...

Har lite sådär tråkigt den här tiden på dygnet så de vart en lista trots allt :)
Så de här bjuder jag på....

Om mig


Vad heter du?
Sofia
Vart bor du? Mellan 2 ställen än så länge...
Trivs du där? Visst, men garaterat bättre snart.
Brukar du läsa horoskop? Jodå.
Har du körkort? Tyvärr inte
Favoritdjur? Tja, katt skulle jag väl säga då
Vad brukar du spendera pengarna på? De jag behöver, men just nu möbler och grejer till min lägenhet :)
Festar du? Jovisst ibland
Brukar du bli för full? Har hänt nån gång men inge mer nu mera....
Antal kuddar i sängen? 5 st tror jag...
Kan du baka bullar? Klart!
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald's eller Burger King? Inget av dom...
Är du allergisk mot något? Gräs :P
Äger du ett busskort? Inte nå mera
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit är mjölken jag dricker iaf :D


Hur ser du ut idag?
Som vanligt, när jag har fixat till mig....
Nästa mål i ditt liv? Ja just nu är det att få ordning i min lägenhet, nästa efter de måste vara att få ett jobb.
Vad såg du senast på tv? Såg på Weeds i 6:an
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde dig senast? Försäkringskassan
Vad sa den som ringde? Den frågade om det var jag....
Antal timmar sömn inatt? Tja, 7-8 kanske
Sov du ensam? Inte för tillfället, men snart....


Senaste person som


Sov i din säng?
Han som äger den :)
Såg dig gråta? Ingen
Fick dig att gråta? Jag själv.....
Du gick på bio med? C.
Du gick på stan med? Karro...
Skällde på dig? Ingen, brukar vara jag som gör de....
Skickade ett e-mail till dig? Gratis makeup


Har du någonsin


Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Klart, skulle aldrig säga de utan att mena de.
Bråkat med ditt husdjur? Har inge
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Tyvärr inte
Tar du droger? Nix...
Vad är du mest rädd för? Min egen rädsla
Vilka kläder sover du i? I t-shirt
Vart vill du gifta dig? Bra fråga...
Vad hatar du verkligen? Lögner är det värsta jag vet....
Har du varit kär? Jodå
Kör du bil? Nix tyvärr inte
Har du ett jobb? Nej, men skulle vilja ha ett....
Gillar du att ha folk omkring dig? Javisst, men ibland så är de skönt att vara själv också :)
Är du ett hälsofreak? Inte direkt, äter de jag är sugen på och tränar när jag känner för de :P 


Stuff


Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Mja kanske
Är du ensam nu? Jo ensam uppe, alla andra sover...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Ja de är många...
Vill du gifta dig? Kanske de kanske....
Vill du ha barn? Har 1 redan...


De senaste 48 timmarna


Gråtit?
Nej
Köpt någonting? Joo
Varit sjuk? Nix
Sjungit? Ja klart
Sagt "jag älskar dig"? Jo åt Tindra =)
Träffat nån ny person? Nej tyvärr inte
Saknat någon? Jo faktiskt ;)
Kramat någon? Mamma
Kysst någon? Inte de inte...
Haft sex med någon? Nej inte de...


Senaste


Låt du hörde?
Nickelback - Rockstar
Film du såg? Hemma bäst
Sak du stal? Nej?!
Människa du slog? Slåss inte...
Stora bussresan? Haha de var längesen...


Första


Första bästa kompis?
Kommer inte ihåg
Första jobb? På ISS (en helg)
Första begravning? Första jag kommer ihåg var nog min pappas morbrors begravning.
Första piercing/tatuering? Ingen piercing men en tatuering som gjordes i mars de här året :)


Kommentarer
Postat av: jonna

tänk hur kunde jag veta att du skulle bli nyfiken:P

2008-11-12 @ 02:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback