Rubrik lös.....

Ja vad ska man skriva här då....
Igår var Tindras första dag helt själv 5 timmar på dagis och det gick hur bra som helst att lämna henne :)

Och även idag var det inga problem, hon trivs som fisken i vattnet där och vill nästan inte ens gå när jag hämtar henne utan hon ska bara fortsätta leka =)

Nå men igår var de fullt hus här för Christoffer fyllde år, hela 25 år! grattis grattis!
Så kom massa folk och jag hade som vanligt bakat så de fanns fika, de vart en tårta såklart och en blåbärspaj och det var mycket uppskattat :)

Så här såg tårtan ut...

Finns inte så mycket mer att tillägga nu utan jag ska fortsätta med mitt tills jag ska hämta hem lillan.
Så ska slå på en tvättmaskin och diska så man får något gjort idag....


Hörs sen........

Kommentarer
Postat av: Karolina

FAAAN!

Jag glömde gratta gamlingen! >:(

Du får gratta honom i efterskott från alla här, om inte mamma redan gjort det?

Och DEN tårtan såg god ut :D

Postat av: Mamma

Hoppas att e bra!

Jag sms:ade och grattade guben!

Vi höres gumman ! Älskar Er!!!!

2008-09-19 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback