Tindra går & helg....

Ja så var de fredag igen och man har absolut inget att göra utan har varit hemma hela dagen och kommer vara de resten av kvällen också...
För övrigt så går Tindra nu överallt och mest hela tiden, kryper knappt nå mera heller :P Min stora tjej har äntligen släppt taget och springer nästan runt i lägenheten utan problem :)
De började igår när vi kom hem från dagis och hon lekte runt och gick lite smått och sen fortsatte det bara under kvällen och hon har då inte slutat än, utan går överallt :D Och hämtar och bär runt på massa grejer....

Min underbara tjej <3

Så om man skulle börja fundera på middag, för övrigt så kör vi dubbel i helgen jag och Tindra =)
Och imorgon tänkte jag väl åka in till stan, synd bara att inte någon är på att följa med lite tråkigt att gå själv men de får duga då. Ska se om man hittar nå vinterskor åt Lillan, fick pengar av farfar Sture för att köpa de. (: Men ska även köpa nå nya halksockar åt henne i nya färger...

Men nu ska jag dra mig till köket och se vad det blir till middag för oss.

Hörs.....


Kommentarer
Postat av: emelie

jag följer dig gärna på stan imorn =)

2008-09-19 @ 17:05:54
Postat av: Karolina

Va? Dubbel?

Dubbel middag? :P

Postat av: Karolina

haha, jag visste ju inte :D

2008-09-19 @ 21:56:53
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att lillan börjat gå för fullt!

Saknar ER!

Puss!

2008-09-22 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback