Fredag...

Helg igen redan!
Igår vart det inte att vara med min älskling, för de behövdes inte men idag ska jag hämta henne tidigare från dagis tills C slutat jobbet.
Sen vet jag inte alls vad som händer i helgen, hoppas på att man gör nå iaf... Måste få med Karro att göra nå :P
Sen så har man Tusse att mata under helgen också, så får man se små bebisarna lite grann också :)
Har inte alls mycket att säga för veckan har som mest bara varit lugn och så.. Och på söndag kommer ju min älskling hem igen och de ska bli så skönt saknar henne en massa :)
Men nu ska jag nästan börja slänga på mig ansiktet så man kan visa sig ute också :D

Och för övrigt så kanske de händer en grej i helgen som kan bli ganska så bra :)
Vi får väl se...




Riktigt sött ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

God morgon ungen min!

Du har så fint fejs sedan tidigare!

Förresten hörde du att Anna kom in preliminärt på omvårdnads programmet!

Kul för då har man hyenne hemma ngr år till!

Kramisar!

2009-04-18 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback