Helgen då...

Har vart en trevligt helg allt som allt :)
Fredag var endast lugn kollar tv och nå kass film och pratade med trevligt folk på msn.
Lördag städade jag lite på morgonen/förmiddan och tog det lugnt med en film och sånt bara. Gick till Karro sen för att sen gå och handla lite och såg tv och sån med mera...
Planen var att vi skulle se film, men det vart ändrat när jag fick ett erbjudande att komma på fest i Boden. Och så vart det också satte fart på benen så jag skulle hinna göra mig klar med allt som hörde till och tog bussen till Boden. Väl framme så vart jag upp plockad och så åkte vi till en fest som inte var fylld med folk än...
Utan folket trillade in eftersom och fullt hus vart det efter ett tag! :P Riktigt trevligt folk var det där iaf så kul var de...
Men de värsta vär väl inte att jag drog till Boden utan att jag drack öl hela kvällen :D Och jag dricker inte ens öl! Men man tager vad man haver antar jag men billigt var de eftersom de var gratis dricka för mig :) Gäller ju att känna rätt folk ;) hihi

Satt där till efter 23 nångång innan vi började dra oss in till stan för att gå ut på Ice och vakten där trodde ju inte att de var jag på mitt leg så jag fick säga mitt personnummer och vad jag hette, efter de så verkade han tro på de så jag kom in iaf :)
Tog det endast lugnt med drickandet så de vart endast vatten där inne men kul var de trots att det var en brud som började ragga på mig :P Haha de var första gången de hände.....
Stup full var hon då och dom andra som försökte ragga  på mig också =)
Träffade en gammal klasskompis också som man inte sett på evigheter så de var kul att träffa henne och dessutom så tyckte en snubbe att vi såg ut som syskon! Lite fult men men :P

Och eftersom att det var en svin längesen jag var ut på en krog med dansgolv så var man ju självklart tvungen att dansa! Och inte så lite heller var grymt kul att göra de igen speciellt när man dansade men en som verkligen kan dansa, för de är inte ofta man ser nån som kan...
Vart en väldigt sen kväll dock men de tog man igen på morgonen genom att sova länge, var ganska så mysigt kanske lite varmt när man vaknade men inte gör de nå ;)
Umgick resten av dagen innan jag fick lift hem och då kom min Tindra, var på dåligt humör eftersom en sak var slut och så kan man bli irriterad för inget. Men allt de där släppte så fort jag fick se min älskling :)
Hon är alltid saknad <3

Resten av kvällen var vi hos Karro och åt middag och lekte en massa som vanligt innan vi gick hem. Men vi var även förbi Emma och Danne ett tag för att prata lite och kolla på bebisarna såklart :)
Och Tindra kan säga Danne nu mera också tidigare var det bara Emma hon sa och kallade D för gubbe :D
Hon säger även 2 meningsord och 3 ibland så de går framåt och de är så kul att höra henne prata mer och mer varje dag :)
Nu är hon iaf hemma en vecka och har nå saker som måste fixas i veckan bland annat en praktikplats blir nog tyvärr så illa tvungen att göra praktik för af kräver de tydligen och de ska vara fixat på 2 veckor en plats. Så ska kolla runt lite sånt i veckan så jag får sen reda på tider och så, så jag kan kolla med dagis och sånt...
Ville egentligen inte alls ha de, men när jag tänker efter så är det  väldigt bra att få lite erfarenhet inom arbetslivet och så gäller det endast 4 veckor så :)
Så man får se vart det blir sen....



Nu vart det här himla långt så nu ska jag sluta, ska se lite tv innan det blir sängen kanske läser lite innan.
Men ska springa och kolla min telefon den ligger i laddaren i sovrummet och sist jag var dit så hade jag 5 olästa sms :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback