18 december...

Var som sagt öppethus på dagis igår.
Kom dit och då satt lillan och gjorde nå grejs och målade på en glasburk som skulle vara en ljuslykta sen. De sas att hon hade typ feber... Men de märkte inte jag av alls.
När pappa hennes for iväg så kom farmor i samma veva och de var uppskattat av Tindra :)
Hon lekte på som vanligt och fikade och hade sig, så feber hade hon då inte.
Fick mig även julklapp :) De tackar jag så hemskt mycket för! :)
Följde sen med Tindras farmor till hennes jobb och fortsatte till ica en sväng, Tindra ville ha tomtegröt till middag så de fick hon =)

Idag har vi tagit det lugnt på morgonen och sett massa barnprogram och sånt, sen begav vi oss till storheden för att träffa min mormor och så fick jag mig min födelsedags present :)
Surra lite och sen åt vi och härjade med lillan som härjade med sin gammelmormor innan vi skulle ta bussen hem. :)
Vart en sväng på ica och sen hem till Karro och där härjade lillan lite mera sen har vi bara tagit oss hem, gett älsklingen välling och nu sover hon sen ett tag tillbaka.
Nu tänkte jag se lite film för att fördriva tiden :9

Så får vi se vad resten av helgen har att bjuda på... Snart söndag tyvärr :(




Ibland kan man inte mer än att känna sig lite små nöjd ;P


Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska vara jättenöjd med en sådan liten fin gumma!Du vet att jag håller på dig!

Kramisar!Ja ringer imorgon!

2009-12-18 @ 21:17:41
Postat av: Karolina

Skadeglädje är den enda sanna glädjen :P

Postat av: Karolina

Speciellt när det gäller du-vet-vem :D

2009-12-19 @ 12:43:51
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback