Gott nytt år!

Snart nytt år då!

Vi har haft underbara dagar här och vi blir kvar över nyår och sen ser vi när vi tar oss hem =)
Men här är det ingen stress alls, Tindra älskar att vara här :)
Vi har varit ute och lekt i snön med lillan så hon har åkt bob och gungat, finns bilder men inte hunnit få in dom i datorn än så.
Igår tog vi oss in till stan för att shoppa lite av julklapps pengarna, vart ikea där jag fyndade mig nödvändiga saker som vanligt, vart en lampa, ramar och sånt, en ny kudde åt lillan, en mjuk boll till lillan och säkert en massa annat men kommer inte ihåg just nu :P
Fyndade mig 2 par skor också från skopunkten :)
Riktigt snygga!

Handlade även mat till idag så jag och Karro ska laga middan idag, men de vart även en sväng på bolaget igår för lite cider till idag. Och jag måste ju få skryta med att jag INTE behövde visa leg på bolaget :D
Haha de är jag bara nöjd över för att mitt har ju som gått ut så de är inte säkert man får köpa på de ens så jag är bara nöjd!

------------------------------
Du gör mig mer än förvirrad, jag som trodde nu att jag kunde ta det lugnt och vara där jag är. Men så säger du dessa saker :S
De jag ville höra för nån månad sen säger du nu!
Och du är ju inte lycklig där du är nu...
Trodde de skulle vara lugnt nu, men inte...
Vet inte vad detta innebär.
-------------------------------------

Men iaf nu ska vi myysa och ha en trevligt nyårsafton och de får ni också ha!



Nu önskar vi från byn er ett....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback